onsdag

Det är playoffs i volleybollen just nu (ja alltså inte för mig).. Varsity laget spelar för att kunna gå vidare till state. Imorgon spelar vi mot New Ulm och vinner vi den har vi en match kvar och sen är det state!! fast ja dom måste ju vinna såklart, annars är de ute. Så alla är pepp som tusan för mathen imrogon.

På fredag är det ”end of 1st quarter”. Så lärarna har tryckt in massa gottigt nu sista dagarna. Imorgon har jag prov i kemi och algebra + en uppsats på 5 sidor ska vara klart. Fredag har vi econ prov och ett lite mindre biologiprov/förhör. Underbart! Sen på måndag är vi lediga, tisdag får alla de som inte fått under C- i något ämne kolla på film istället för lektioner och torsdag går vi bara halvdag, blir nice efter en vecka som den här.

Annars ja det händer väl inte allt för mycket, börjar bli kallare men fortfarande inte så farligt, brukar ofta bara ha på mig tjocktröja fortfarande, fast ah är ju typ aldrig utomhus för alla kör överallt. Seriöst jag bor till och med närmare skolan här än vad jag gör hemma men ändå får vi alltid skjuts till skolan. Inte mig emot dock!

Nu sitter jag med familjen och kollar på Freaky Friday haha, myspys

Bild 108Hittade en vacker bild :) miss you ♥

Lämna en kommentar

Under 1

Lämna en kommentar