byee sweetie

Sitter på msn och peppar med Ronja inför våra resor. Hon åker ju till Australien 1 september och blir borta ett år! Känns grymt bra att vi gör det här tillsammans så kommer vi få två sjuka år på PS när vi kommer hem tillsammans, haha! Men det känns väldigt konstigt att jag ska säga hejdå till henne imorgon, smartasset hade nämligen bokat in en resa till sthlm och kommer hem dagen efter jag åkt.. Men det känns på nåt sätt skönt att sprida ut farvälen, hehe!

Idag har jag gosat med Erik hela dagen och ägde ut honom på kubb förresten. Minigolf och kubb verkar vara min starka sida. Ikväll ska vi på PS-musikalen och jag måste säga hejdå till min älskade Sammy..

6140_101587663924_685788924_2176848_1056229_n

5 kommentarer

Under Allmänt

5 svar till “byee sweetie

  1. he, jag åker från stockholm, du då :)?

  2. Ronja

    ÄLSKLING, jag får en panikattack…jag klarar inte detta. vi ska inte ses på 10 månader:O
    men fan, du har verkligen helt rätt. hade aldrig gjort detta utan dig. Iloveyouiloveyouiloveyou

  3. jaa jag vet :D jag känner mig stolt!!

  4. jaha okej, Men då syns vi på planet från London antagligen :). för du flyger väl till London direkt från köpenhamn?

  5. Ja jag med, går på helspänn hela tiden, ska bli så jävla kul :). btw har du fått flygtiderna än?

Lämna en kommentar